Wednesday, January 21, 2009

Hang Tuah dan Hang Jebat

HA HA HA HA

Makan habuk kau blogspot.

Mati-matian pun akhirnya aku upload skin aku sendiri (walaupun ada serba sedikitnya yang originally skin orang lain ar. Sebab tu kena letak bab Credits).

Tapi aku berjaya menguploadkan skin dengan imej buatan aku sendiri.

Ya! Aku! Sendiri!

*Bangga tak leh blah*


Okaylah, aku tau skin aku bukannya hebat sangat. Nampak agak bogel gak.

Tapi aku tak peduli.

Aku yang buat skin ni.

Dan komplot jahat blogspot untuk memaksa orang menggunakan hanya template buatan mereka yang boring dan meloyakan tidak tercapai!

Hey. I saved the world.

Say what?

My name is Sam

I save the world

....Okaylah.

Aku pun dah serik dengan shabooyah ni.


Anyway. Tadi aku dengan rumet pergi Tesco.

Aku rasa setiap kali kami pergi Tesco macam pergi pengembaraan yang baru.

Kali ni kami tak melanggar sesiapa.

Tapi aku telah berkongsi maklumat dengn rumet aku bahawa Vanilla Coke tu macam ubat batuk.

Serious.

Pastu kalau kau sakit tekak ke, kau batuk ke, kau demam nak mampus, cakap je Coke tu sebenarnya ubat batuk yang bergas (memang pun...). Kalau kau macam aku, kau biarkan Vanilla Coke tu flat, baru minum.

Wehsemen. Sedap yo.

Makhluk asing yang comel

No comments: