Wednesday, January 7, 2009

Deep Space Ryan


Ini bukan Spock dari Star Trek
6.1.09

Hari ini aku keluar bersama Dazz and Sheena, Queen of the Jungle. Kami bertiga ada kelas sama.
Kelas itu adalah kelas Psikologi Tak Normal.
Aku pun hairan apesal pulak dieorang namakan begitu. Kenapa bukan Psikologi Luarbiasa ke, Psikologi Alternatif ke. Taklah rasa macam ambil kelas yang diajar oleh Spock dari Star Trek.

Lepas tu kami (iaitu Dazz ngan Sheena) planning nak hang out kat Queensbay.
Sebenarnya aku ada kelas lepas itu. Kelas Creative Writing lagi tu.

Sah sahlah aku tidak pergi kelas.

Sebenarnya Sheena baru sahaja balik dari Ireland semalam. Jadi aku sudah lama gila tidak jumpa dia dan sangatlah rindu padanya.
Jadi sebenarnya aku ada alasan yang bagus untuk tidak pergi kelas.

It's just not an acceptable excuse.

Anyway, semua orang sudah balik. Akhirnya. Sheena balik. Kat pun balik (Ya, aku sedar Kat tidak ada nickname. Ini kerana aku rasa nama sebenar Kat, iaitu Katrina, sudah cukup Cool. Tapi boleh jugak aku panggil dia Anchovy. Setuju tak?).

Kami pun berbincang tentang makna kehidupan (esok nak gi clubbing tak?). Dan lelaki (Semua laki hot gay. Haih. Aku nak jadi lesbian lah macam ni). Dan masa depan (MESTI dapat kerja sebelum 2010).

Aku pun rasa kurang bitter lepas cakap dengan dieorang. Aku menyedari that life sucks, tapi tak bermakna tak ada langsung benda yang baik.
And sometimes we have to make the effort to find and keep the good things.

1 comment:

Anonymous said...

"And sometimes we have to make the effort to find and keep the good things."
-Samantha 'gila' Joseph

woohooo!! u go girl!! hahaha