Friday, April 10, 2009

I've Been Waiting All Night For You To Dance Like Me


Dengar sini kawan-kawan. Aku ingin memberitahu kepadamu pengalaman aku menonton ABDC.


Apakah itu ABDC? Ia bukan penulisan empat huruf pertama oleh orang dyslexic.


Ia adalah America's Best Dance Crew.


Iya.


Sebenarnya, apabila KATGIRL mula-mula memperkenalkan aku dan HEARTBREAKER kepada ABDC yang disimpan dengan bangganya dalam pendrive dari jauh nun sana kampus kejut, aku agak tidak percaya kehebatannya.


Sebab aku rasa SYTYCD lagi hebat. Anda tidak tahu apa itu SYTYCD? Inilah masanya untuk menggunakan Google search bar kat atas tu. Too bad kalau you all takde. Guna Google biasa je.


Anyway (anyway dalam bm tu ape? Walaubagaimanapun eh? Eww. Tak hot dowh), kami pun tengok kat laptop Heartbreaker.


KG kata crew lain semua membosankan, so dia bagi kami tengok Quest Crew.


Aku tahu kenapa KG buat macam tu. Dia nak pastikan yang we all takkan lari lepas tengok sekali. Dia nak pastikan yang kami sentiasa berada dalam situasi Pepsi.


You know.


Ask For More.


First time aku tengok Quest Crew, aku rasa comel gak. D-Trix tu boleh tahan, dan Steve memang hebat ar (aku maksudkan skil menari dieorg, bukan tahap ke-hot-an.Yang tu, aku akan ulaskan kemudian).


Kami tengok setiap episod, tapi hanya segmen Quest Crew. Sebenarnya aku rasa Beat Freaks hebat jugak. Rino tu hot.


And then in episode 7, Hirano tore his shirt off.


Holy Mother of Ganja.


Cukuplah aku kata yang kami menjadi penyokong setia Quest Crew.


Of course bukan hanya sebab kami mendapat gratituitious partial nudity yang kami menjadi penyokong. Itu hanya salah satu sebab.

Sebab lain adalah Ryan yang Cute (bukan Ryan Feng, yang tak Cute, tapi agak cute in a Nerdy Way).

Oh, dan kebolehan menari mereka yang memang hebat nak mampus.

Victor pun cute jugak.

1 comment:

a.l.l.y, said...

"Apakah itu ABDC? Ia bukan penulisan empat huruf pertama oleh orang dyslexic."

"Anda tidak tahu apa itu SYTYCD? Inilah masanya untuk menggunakan Google search bar kat atas tu. Too bad kalau you all takde"

Girlfren, your writing is seriously.hilarious.period.